2000 meter.

Idag börjar min fasta , ja fasta en såndära arabfasta , bara käka när solen gått ner.
Fast jag börjar inse sakta men säkert att det inte kommer att lyckas , så det får la bli nåt när solen är uppe också.
Igår så var mammsen på Ikea med jobbet ( slött jobb ohja :P ) , men hon köpte iallafall med sig plastblommor + två svarta krukor till mig ;D , ljus ( jag älskar ljus ^^) och korkar som man hänger fast på dörren ( min förra sån grej var så ful så jag paja den :P ).

Åkte ner till brandstation efter jag städat och packat , där så vänta jag på pappa , prata med alla brandgubbar , hjälpte pappa att städa / Kontrolera att allt i hans befälsbil funka + att jag övningskörde i den några hundra meter :p , åkte stora gamla brandbilen och fikade ;D.
Haha alla gubbar där är så charmiga :P.
Brandbilsbuss från Norrköpings brandförsvar.

Iallafall jag åkte inte till brandstation bara för att göra allt det där utan att ha kvallités tid med far min och simma med honom + alla andra brandgubbar.
Jag hann bara simma 2000 meter för jag skulle med bussen till Kimstads kyrka för att vänta på bussen till Skärkind i 20 min , jag hade missat att jag skulle få vänta så länge så blev riktigt tjurig när jag insåg hur länge jag skulle få vänta.

Men iallafall , hos Erik så plugga vi och såg på Dirty Dancing ( okej jag såg bara typ 40 min men iallafall , jag var ju trött ).

Och nu sitter vi och försöker bli klara med vår tidning ;D.
Och så ska jag mejla/ ringa lite människor för att försöka få praktikplats.

Hade bäst mina bloggande vänner.
Puss.

Kommentarer
Postat av: jessica

Tja, vill du också få upp till 1 miljon nya besökare på din blogg? bli då medlem här : http://www.viraltrafik.se/?Dumlebabe :) Det funkar för mig, nya besökare kommer in sakta men säkert :) Det är helt gratis! Använd gärna min länk så får jag ju fler :)

2009-02-26 @ 11:46:30
URL: http://jessiib.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0