Väntan leder inte någonstans.

Hejsan allihopa!
Sorry för mitt dåliga bloggande men det är ju faktiskt lov och då gör jag vad jag är bäst på softar och så har det ju faktiskt varit julhelg nu och det betyder ju att man ska fara runt halva jorden för att träffa sin släkt. Jag har inte direkt fart runt halva jorden men jag har iallafall varit i Norrköping , Skärkind och Katrineholm under julen. =)
Och utav dessa ställen känns faktiskt Katrineholm som mest hemma. :P Konstigt konstigt.
Idag har jag varit i Norrköping med Erik och gått och kollat lite på Ingelsta Shopping. Hittade faktiskt ingenting förutom stuffs till min Ipod Touch. ^^
Blev två silikonskydd och så ladda jag upp med mer skärmskydd! :D höhö...
Bilder från igår serrni.
Två kusiner som tycker det är superkul med tomtebloss. <3




Julklappar.
Örngott med ränder + påslaken med ugglor - Mor & Far
Örngott med ugglor + homemade Woododocka - Erik.

Om ni undrar så ja jag älskar ugglor.
kan bero på att Torsten & Farmo har ugglor överallt eftersom att Torsten har ett stort intresse för fåglar speciellt Ugglor. ^^ Förstår han verkligen Ugglor är störtsöta! :D
Nu har jag tänkt att ta en kopp té och mysa med my Family , imorgon blire Ikanohuset med Malin och Mamma. =)
Hade bäst.
Kärlek Erica.*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0