Träffas eller att inte träffas. Det är frågan det.

Om jag ska vara ärlig tycker jag att vår vikarie för Fredrik.
Han går omkring och smyger och har sig. Och har 5 min konstpauser mellan varje ord. :P
JOBBIGT!
Nu ska jag fortsätta skriva manus dårå. Eftersom vi inte får gå till Bibban och få lite inspiration.... :/
Tror jag ska träffa Erik i eftermidda. Fast jag vet inte , vi har ju träffats varje dag sen i fredags nu så vene om vi kanske inte ska ses nu på nån eller några dagar. Men jag saknar ju honom... Äh vi får se hur jag gör , jag skulle ju behöva plugga ett slag typ engelska och matte och han är ju bra på båda så får se om han vill hjälpa mig. =)
Hade bäst.
Kärlek Erica.*

Kommentarer
Postat av: Tobias

Hmm vet inte riktigt, men jag gillar pikén i alla fall ;D får se nästa sommar!

2009-12-09 @ 19:30:46
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0