Tomma ord och bilder jag tänkt att lägga upp tidigare...

Ska sova nu.
Ska till drömmarnas värld och drömma mig bort ett slag.
Imorgon är det finfredag med sammetskjol! :D Mys.
Halsduk från Monki
Vantarna är gårdagens namnsdagspresent.
Klänningen jag har tänkt att använda på julafton från självaste.... Monki! Överraskade? ;D
Röd rosett till håret  från Monki som jag också har tänkt att ha på självaste julafton.
Tror ni att det blir en fin kombo?
I denna vackra påse ligger en julklapp till lillasyster. =)
Mammas Saffrans muffins med froozing på. MUMMA! <3
Vacker grön sammetskjol från myrorna. =D
Tyckte det var i god tid att hitta sista julklappen till Erik. =) <3


Nu blir iallafall folk som klagar på att jag laddar upp förlite bilder glada. ^^
Godnatt.
Puss.*

Kommentarer
Postat av: Petra

Yes I'm happy! :D

2009-12-11 @ 08:26:59
Postat av: tove

svar; då får man smsa och bestämma på lovet<3

2009-12-11 @ 09:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0