Tanktanktank.

Bloggfolk som uppdaterar 1 gång i veckan eller mer sällan tycker jag inte behöver blogga... :p
Yes thats true!
Blir så irreterad på folk som jag tycker är intressanta och vill följa deras bloggar inte bloggar typ varje dag. en blogg blir ju så mycket intressantare om man skriver något litet varje dag istället för femhundra sidor nån gång ibland.
Nu ska jag se klart på Hannah Montana the movie. ÄNTLIGEN!
Massa som stört mig till och från från och med jag börja se den. :P
Men nu äre lugnt hoppas jag! :D
Och förlåt att jag varit tjurig nu de senaste dagarna ( eller jag kanske har döljt det bra?) men det är rätt jobbigt nu att känna tomhet efter Vision och Dallas som ligger på sjukan. :/ Dallas är jag glad över att han kommer hem snart igen men min Vision kommer jag aldrig att få tillbaka. Det jag har är fotografierna och minnena! :/
Aja älskar att Malin och jag satt och kolla igenom massa gamla skolkataloger förut och skratta åt alla ,ja till och med våra kära vänner! ^^ Fan så fulsöta alla har varit. ^^
Aaaah! Fick just världen underbaraste idé om vad Erik mer ska få i julklapp! :D ihihihihi
För det är ju inte priset som räknas utan tanken eller hur? :D
Opersonliga dyra julklappar är det värsta jag vet.
Men nu blir det skapande som fan , både mammas julklapp och båda Eriks! :D
Oj nu blev det långt inlägg , men jag får så mycket tankar såhär på kvällskvisten.
Hade bäst & godnatt.
Kärlek Erica.*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0