Spokey house. Spokey words.

Ligger och lyssnar på alla spöken som vi har i vårat hus.
Sover ensam inatt.. Känns tomt men skönt.
Saknat min lilla men väldigt betydelsefulla familj i helgen..
Mina tänder kliar. Fixa ju med tandställningen förut som sagt och så håller tänderna på att klia ett dygn efter... :S
Ibland fattar jag inte varför jag har den , den är ju bara ivägen och gör så att jag pratar konstigt. :S
Och nu känner jag att detta bara kommer att resultera i massa konstiga ord om jag fortsätter så jag avslutar med två bilder. =)
En på en väldigt vacker vän vid namn Anna och en på en ros.
Bilder från höst-terminens sista fotografisk bild lektion. =) (Studiofotografering)





Godnatt.
Kärlek Erica.*


Kommentarer
Postat av: Anna.

haha, söt äru!

Men bilderna blev bra! :)

(Mina blev asdåliga)

2009-12-22 @ 11:50:13
URL: http://februuari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0