Shopping i Norrköping.

Hejhejhallå!

Kom nyss hem från Norrköping. Har varit på stan med Petra sen typ ehmn... 14.30. =)
Fun fun fun! :D Älskar fortfarande att vi kan hänga på Lagerhaus sjukt länge , fast det inte kommer in nå nytt. xD
Shoppade iallafall en vit/beige halsduk och en vinröd rosett att ha i håret. Och så hittade jag en mörkgrön sametskjol på Myrorna som jag la undan till imorgon. Vet inte riktigt om jag vill ha den... är inte direkt någon vardagskjol eller nåt. :P
Hehe.. Bilder på de bra grejerna kommer när jag pallar orka ta min kamera ( som faktiskt är rätt tung och fota ett slag. ^^)

Erik och jag skulle egentligen ha varit hundvakt åt tratt-Dallas men Erik kom på att han skulle spela innebandy i Skärkind så han tog bussen hem ( kom lagom till att han kom på det , fan! Det var ju liksom sista bussen hem till han. :P) Men eftersom jag är så duktig och är hemma med Dallas när pappsen är i katrineholm och mammsen jobbar så ska pappa köra ut mig sen. =) hehe
Nu ska jag plugga klart , ta en saffrans muffin och sen bara koppla av till vacker musik och packa. =)
Hade bäst.
Kärlek Erica.*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0