Musikhjälpen

Ligger just nu i skrivandets stund med dallas i soffan och dricker varmoboy och kikar på Musikhjälpen på svt2.
Älskar att de sänder musikhjälpen det är så kul att kika på när dom sänder radio , iallafall som den radionörd jag är och speciellt nörd på p3. höhöh...
Går inte en dag utan att det kommer in lite radio i min lilla hjärna. :P
Eftersom att Dallas har tuggat sönder sin förra tratt har han fått en ny och den är mycket större än den förra så han ser ännu roligare ut nu. xD SÖTNOS PÅ HONOM!
Aja , vad jag ska pyssla mer med idag är typ städa och kika på massa film. =)
Och ut lite i snön. Snön är ju faktiskt värd det. xD
Älskar verkligen att snön kommer nu och för att fira det funderar jag på att lägga in lite fallande snö på min blogg. ^^ Hehe..
Hade bäst.
Kärlek Erica.*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0