MR.PERFECT.

Igår tror jag faktiskt att jag gjorde nå gulligt till Erik. Han blev iallafall glad.
Skrev ett litet kort med en MR.PERFECT på till honom och gav honom lite choklad. =)
Hihihi...

Igår så blev det att sy om en tröja , det är så att den inte är riktigt klar än så bild kommer när den är klar! :D Tror att den kommer att bli skitsnygg. Om den blir det så snor jag den av Erik. ^^ höhö
Lagade wook igår också... blev bra tills vi la i nudlarna , då smakade det inte så mycket längre , men fick beröm iallafall och då blir man ju rätt glad eftersom vi fixat ihop det själv utan recept. ^^
Höhö..
Idag har jag tänkt att ehmn... plugga , städa och kanske träna. =) Det är ju så sjukt kallt och då äre inte så kul att löpa. :P
Aja , vad ska ni pyssla med idag då?
Hade bäst.
Kärlek Erica.*

Kommentarer
Postat av: Petra

-Jag ska hem. plugga om det nu är något som jag är i behov av att plugga annars ska jag försöka anstränge men och härma dej genom att försöka mej på wook ^^ Men det går väl åt skogen och då ska jag slappa med datorn eller med någon film :P

2009-12-02 @ 11:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0