Min tunga hurts.

Aaaaaaj! :'(
Det är så att jag har varit nere i Caféterian och druckit kaffe med Anna. Kaffet är både starkt och varmt! :o Jobbigt jobbigt.
Fick nyss ett sms av mammsen! :D Hon har satt in 400:- spänn på mitt konto nu! :) Det tycker jag om. ^^
Och så tror jag att hon har fattat att mina skinhandskarär borta för jag fick tumvantar av henne i namnsdagspresent. ^^
Höhö..
Och här om dan fick jag ett brev från försvarsmakten och i det stog det att jag är lämpad för att göra lumpen! :D ( eller vad fan det är jag kommer att göra! :D)
Bara mönstringen som måste göras nu! :D Så sjukt glad jag är då! haha
Är man rätt bra eller är man rätt bra? ;)


Hade bäst.
Kärlek Erica.*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0