Min mage hungrar.

HeyHeyHallå!
Ehmn.. Jaa sitter i caféterian och är stört cool med Charlie , Anna , Petra och Simon! =)
Önskar att jag skulle vilja vara duktig på att teckna eller nåt annat mer estetiskt kreativt.
I eftermiddag ska jag hem till Anna och plugga ett slag! :) Ska bli mys. ^^
Sen ikväll blire mys med Erik med lite B&J glass! :D hehe
Snackade nyss med pappsen och Dallas kommer hem imorgon troligtvis! :D Jippie.
Och nu är jag så generös så att jag tar och bjussar på lite bilder.
Bild från Simone , Anna och mitt projekt i estetiskverksamhet. Dock inte klart än , ska ta och göra lite Simon Cederguist style på den. =)

Blommor från i somras , tror faktiskt att Malin har tagit den.

Nu får ni vara nöjda. =)

Nu ska jag återgå till engelskan.

Hade bäst.
Kärlek Erica.*

Kommentarer
Postat av: Dintotto^^

vilken hemska bild, för detdär betyder att man ljuger va?? eller+?

2009-12-07 @ 19:32:22
URL: http://dintotto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0