Mellandagsrea..

Hejsan. =)
Var på lite rea igår med Mamma och Malin i Linköping. =)
Hittade lite grejer på Monki och en söt klänning på Åhlens med små blommor på. =)
Ljusblå tröja med  fick-detaljer - 50% off - Monki
Grå Hoodtröja med "lurvigabollar" - 50% off - Monki

Och idag var jag på stan i Norrköping med Malin A. :D
Hittade grejer på Monki och H&M. =)
Slitna "boyfriend" jeans shorts H&M
Svart långärmand stickad tröja - 50% off - Monk
Och den fina vita klockan fick jag av underbara lillasyster i julklapp. =)


Plånbok med massa sömmar som jag älskar - 50% off - Monki


Mm detta var allt för mig nu ska jag packa ett slag och sen bege mig ut till Skärkind och träffa Erik. =) <3
Hade bäst.
Kärlek Erica.*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0