Manuskript.

Nu sitter jag i köket ute i skärkind och skriver manus. Och Snyggingen bredvid mig (Erik) disskuterar någe med sina föräldrar och pluggar samhäll. =)
Jag gillar inte att skriva själva manuset , men det innan vad det nu heter är kul kul kul! :D ^^
Funderar på vad jag ska ta och göra imorgon förstår ni.. Om jag ska med mamma till Vätrinären eller om det blir sovmorgon här i Skärkind. ^^
Btw Grattis till Team Skärkind som vann mot Team Eksund igår på jul-showen. ^^
Nu ska jag plugga vidare.

Hade bäst.
Kärlek Erica.*

Kommentarer
Postat av: Petra

Blä! Ofta du börjat på den där skiten redan... får ångest av folk som pluggar:P JAg borde göra något åt det. Aja puss på dej lilla gullunge :D

2009-12-14 @ 23:33:21
URL: http://bibituffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0