Hej jullovet -09.

Haha idag kommer jag iväg till Skärkind iallafall! :D
FETT MED JULLOV! :D

Btw ska jag sluta på JB Bleckert har skämt ut mig som ett as. Finns ju två till alternativ , antingen sluta bjuda på mig själv eller bära burkagurka eller vad det heter. =) Vad säger ni? :P
Men bästa i filmen var ju sista klippet Fredrik ängtat till oss tomtar! :D Haha.. xD
Aja måste skynda skynda nu! :D
Ska hinna packa med lite smågrejer till Erikpöjken! :D <3
Btw så är de där gammla höga fodrarde converse-skorna fett värda att ha på sig på Landet! :D
Grymt varma och så! :D Bara det att mina fötter har krympt sen jag hade dom. :P Så dom är lite stora. :P
Får nog bli dom till Erik trorja , hoppas vi inte ska in till stan eller nåt bara. :P
Hade bäst.
Kärlek Erica.*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0