Gilbert åh Gilbert!

Höhö mitt andra inlägg som heter like this one. :P
Aja iallafall det blev inget Skärkind för mig i kväll..
Missade ju den där jävla buss helvetet! :/
Och pappa kunde inte köra mig för han är cooling och har brandjouren denna vecka. :P
Så istället satt jag hemma och tjurade / myste med Malin och Dallas. =)
Tjurig över att jag inte kan ha de kläder jag tänkte ha imorgon... Blir lite problems i min vardag när det händer sånt.. Planerar ju alltid kvällen innan vad jag ska ha på mig för då kan man sova nån halvtimma längre. =) Sängen är min bästa vän och ovän på mornarna. :P
Aja har precis sett och lyssnar på Daniel Gilberts live framträdande i Musikhjälpen. Så sjukt bra den killen är! :D
Kan ju ha nåt med att göra att han kommer ifrån Göeborg! Alla bra musiker kommer ifrån Götet! ^^
Aja nu ska jag iallafall somna till en film förstår ni. =) Nämligen andra hälften av Pledge This.
Typ världens dåligaste film , senast jag såg den var när Angelica och jag var hemma hos henne och såg den när våra föräldrar var på brandkårsfest. ^^
Imorgon äre ju skolavslutning! :D Fatta nice där då! :D
Så här se Dallas ut om dagarna.
Världens största tratt. xD <3
Mys i Malins säng.
FeberDallas är mer intresserad av Ninisarna. :P <3
Dallas tass , min hand.
Fotot taget av Malin.
I Love you! <3
Hade bäst.
Kärlek Erica.*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0