Erik bjussar på té på sängen! <3

Hej torsdag hej ergonomi lektion. Orkar inte denna dag , vill hem och sova. I eftermiddag är jag dubbelbokad. Gah så dålig jag är , ska träffa Amanda Rönn och så lovade jag mamma att vi skulle julpyssla julkort. ^^ Aja , får la kombinera ihop det på nåt sätt. :P Mamma hade ju annars tid på lördag så får se om det går att fixa det. :P hehe Gaaahs vad arg jag blir på min inläggsredigerare! Den är helt cp och det där med att lägga upp bilder och fixa fet text och grejer är borta!:'( :S Aja nu ska jag fortsätta med ergonomin som jag har väldigt bråttom med... Ska ha två uppgifter inlämnade idag som jag inte har kommit så långt med. Vad ska nu pyssla med idag? Hade bäst. Kärlek Erica.*

Kommentarer
Postat av: Tobias

Det hade varit askul :D jag går inte in på den längre!

2009-12-10 @ 12:10:48
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

Okey I see ;)

2009-12-10 @ 12:32:01
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0