Engelsklitteratur.

Hejsan hallå ni!
Sitter och pluggar lite till engelska provet jag har om 20 min...
Känner att jag inte har haft någon ork eller koncentration att plugga de senaste dagarna..
Känner mig rätt depp om jag ska vara ärligt. Allt känns så tomt... :/
Aja kan iallafall lite författare och under vilken tid de är skrivna på.. Hoppas det räcker till ett G.
Ska kila ner till It-våningen nu.
Hörs senare mina vänner.

P.S Petra är rätt bäst , för hon är alltid så söt och orkar gå på stan med mig och att vi kan gå runt på Lagerhaus i typ en timma! xD hihi puss på dig gumman , jag älskar dig. <3
Hade bäst.
Kärlek Erica.*

Kommentarer
Postat av: Tobias

Är du? Vad kul :D jag älskar den!

2009-12-01 @ 21:49:30
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0