Drömmer mig bort från mitt flickrum i Skärblacka

Ibland funderar jag på hur det skulle vara att leva ett liv med Erik , liksom jo jag lever ju mitt liv med Erik men liksom som sambos.
Kan sitta och tänka på hur det skulle vara ganska länge faktiskt. Det är helt underbart mysigt. =)
Liksom Anna och Linus verkar ju ha det massa mys.
Men jag vet inte om jag skulle vara redo för eget hushåll än.. :P
Har kommit fram till att det är rätt mycket jobb liksom städ , bäddning , handla mat /matlagning och tvätt + plugg.
Jag skulle ju fan stressa sönder och få magsår eller nåt. :/ Not good. Så får bli att vänta ett lååångt tag att flytta hemmifrån. Typ sen när jag kommit in på journalistlinjen i Stockholm eller nåt. ^^
För det har jag kommit fram till att den ska jag gå , sen vad jag jobbar med efter det får vi se. =) Antingen radiopratare , egen företagare inom media eller journalist på nån snajsig tidning. ^^ hehe
Men men... Nu funkar min blogg normalt igen! :D Tack gode gud! ^^ ( Finns gud?)

Nu ska jag ta och stänga ner datorn och sova så att det snabbt blir finfredag och Idolfinal! :D
Vem tror ni tar hem det då?
Erik eller Calle?

Och så får jag ju träffa mina underbara klasskompisar imorgon som jag aldrig får nog av! :D <3 ( tror faktiskt att dom får nog av mig lite då och då. (a) )


Sov gott mina kära läsare.

Hade bäst.
Kärlek Erica.*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0