Don't call my name Alejandro.

Ehmn..
Har inget att blogga om faktiskt... Förutom att Erik och jag har julkortspysslat idag , eller mest jag Erik satt och gjorde en kyrka. xD Sötnos.
Nu sitter vi uppe i soffan på övervåningen och spelar spel. xD
Vi ska la ta och hitta på nå vettigare sen. :P
Har ju fixat hem Coco före Chanel så den måste ses , rätt snart faktiskt och sen måste jag fixa hem ett par riktiga tjej filmer till Petras och mitt pyjamas party på måndag! :D faaan vad nice. :D

Vill träffa Anna på lovet nån dag också men den kvinnan har ju så mycket för sig hela tiden. ^^ Men väntar ju hellre än att inte träffa henne alls. ^^ <3
Btw så har hon lagt upp ett par riktigt fina bilder på sin blogg där jag är modell och the style på fotona är vintage sjukt grymt! :D <3
Ska ta och skriva "kontakt" annons snart också , typ om nån behöver medryttare eller skötare. =)
Känner inte att jag är redo att ge upp mitt hästintresse än.. Och känner inte för att rida på ridskola igen heller. :P
Det blev mycket spritt och konstigt inlägg det hära men skit samma..
Hade bäst.
Kärlek Erica.*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0