Det gör ondare och ondare för varje dag.

Gjorde mitt dagliga besök på Maries hemsida nyss.
Läste lite på hänt och där stod det lite om igår och en grej som fick mig att fälla några tårar..

Tisdag 1 december
I morse när jag öppnade stalldörren visste jag att Vision inte fanns i stallet. Ändå gjorde hjärtat en kullerbytta, han stod ju där! Men det var hans täcke som hängde över boxgallret, och gjorde att det såg ut som om han fortfarande stod där.
Det är tomt, inte bara i stallet, utan även i hjärtat.
Det gör ont i hela mig att han är borta , jag saknar honom som bara fan!
Men hon gjorde rätt tycker jag , han mådde la dåligare än vad han ville visa..
När det gäller sånt här så tror jag på himmlen , för jag vet att jag kommer träffa han och även Charlie där en vacker dag.
Och en vacker dag när jag vågar tatuera mig ska jag tatuera in deras namn i hålfötterna.. Konstigt ställe kanske men det är rätt så diskret som jag vill ha det.
Du höll mitt fritidsintresse vid liv killen. <3 1984-2009


Nu ska jag försöka sova.

Hade bäst och godnatt.
Kärlek Erica.*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0