dan före dan före dan före dopparedan. Eller? :O

Hellojsan! :D
Har ni haft en bra helg? =)
Det har iallafall jag haft.
I fredags var jag hos Erik och fira hans syster , Lördagen spenderades med släkten från pappas sida hos farfa! :D
I Brobys Herrgårds mysiga lilla Å-stuga! :D Charmigare hem får man leta efter.
Eftersom jag aldrig har med kameran längre så har jag googlat en fin liten bild på farfa och Birgittas hus. =)
Ser det inte rätt mysigt ut?
Underbar utsikt mot Nyköpingsån och en fin herrgård åt andra hållet. :P

God mat , underbart sällskap av familj och pojkvän och självklart kom tomten och eftersom jag alltid tyckt det är obehagligt med folk i mask så satt jag mest i ett hörn och låtsades om att han inte var där.
Igår har jag inte gjort så mycket och idag har jag pallrat mig in till Norrköping för att fixa tandställningen men om hade ju glömt mig! :S Men fick tid iallafall , sen har jag fikat med Erik och hans mor, gått på stan i Norrköping , färgat mitt hår här hemma och lunchat med Erik och sen shoppat i Linköping. Och nu är jag äntligen hemma. Och imorgon ska jag soooova länge eftersom jag gick upp 06.45 imorse...
Hade bäst.
Kärlek Erica.*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0