Dagen efter igår.

Yeeahy! :D
Mitt nya teckensnitt funkar på google chrome nu! Äntligen! :D
Just nu går jag runt hemma och väntar på att få åka till Erik + är sjukt irreterad på Dallas. Jobbigare jävulskap får man faktiskt leta efter...
Aja...
Kikade på massa film i skolan idag. Först när jag kom till skolan så rullade 17 again och när jag kom var dom typ där jag slutade igår kväll scary. :P Aja sen så blev det film på filmstaden. Typ Children of men trorja det hette. Spännande men jobbigt med allt högt skjut ljud... Gillar verkligen inte sånt ljud , får fan panik. :P
Anna och jag fick iallafall i oss ett helt paket vindruvor under den tiden. :P
Nu ska jag packa lite och sen kila ner till mamma och fika lussekatter! :D
Hade bäst.
Kärlek Erica.*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0