S A T C.

Jag skulle kunna döda för att vara som Carrie Bradshaw!
Hon har perfekt jobb , perfekt utseende , perfekt umgänge , pefekt lägenhet i en perfket stad för shopping.
Det är så sjukt irreterande att en filmkaraktär har mitt drömliv , okej för att jag byggt min drömliv lite på hennes men iallfall.
Gör mig till henne NU !



Och btw så klantade jag mig rejält idag ! :O
Köpte mina sko lådan av Sex and the city idag på Å***** för 900 :- och när jag kommer hem hittar Erik samma för 549 :-? på typ C*** ( nämner inga namn ).
Jag känner mig ruinerad :o.

Nu blire pepp inför Halloween festen imorgon ! :D

Kommentarer
Postat av: Erik

Grejen är att Carrie är byggd på alla flickors drömliv ;) det är därför hon är så perfekt (Y)

Men du är ändå bäst som du är Erica :) Keep it that way. <3

2008-10-30 @ 23:49:46
Postat av: Batman

Aw, stackare <3 Du får tänka positivt, det är en jävligt bra serie! :D<3

2008-10-31 @ 11:06:33
URL: http://thorellbatman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0