Tv4 besök med klassen.

Dagen började med sovmorgon skönt skönt skönt.
Lärarna hade sagt att vi skulle vara i skolan 10.00 men ändra sig imorse till 12.00 så satt i skolan i två timmar och spelade kort.
Kl. 12.00 skulle alla visa sina filmer förutom min grupp eftersom vi gjorde det igår.
Men ingen grupp var klar så dom får hela lovet att redigera sina filmer på :o.
Så sjukt orättvist säger jag bara , okej för att Amanda redigera hela vår film så jag har inget att komma med men jag tycker att alla ska ha samma tid bara.
Vid 12.30 gick vi bort till Tv4-"huset" och kolla in hur de sänder Tv och sånt.
Ganska intressant men tråkigt att lyssna eftersom killen som snacka var lite små lustig.
Skulle ha försökt få prao där om inte Sara hade samma tanke.






Efter skolan fixa jag tågbiljetter till Stockholm den 22e december =). 
Ikväll blire la Idol-mys har förskt få tag på Tess men jäveln svarar ju inte :p.
Hehe.

Men seriöst detta är ju inte kul att läsa för er , men har inget annat att komma med och vill verkligen skriva av mig men vet inte om vad :P.


Och så är jag i behov av desperat hjälp av någon som vill hjälpa mig med Layouten ? (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0