Namnsdag.

Börjar med att säga grattis till alla Annor som har namnsdag idag. (=
Och bara för att jag har namnsdag idag så kommer jag skriva om hur min dag kommer att se ut :P.
Började med att jag gick som vanligt till 07.25 bussen men det var så mörkt genom skogen och så var grävgubbarna ivägen så jag fick gå till den vid dagis men då missa jag den ( säg inget till mamma ) så ficm sitta i 25 min och vänta på 482:an som kom 25 min försent :p.
Nu i skolan så skullevi filma men Anna is not here så vi väntar på henne :p.
I eftermiddag ska jag hem trorja och sen efter gymmet kommer Erik :D.
Ska bli jätte jätte jätte kul ! :D
Eller så blire fika med mormor och morfar och sen träffa Erik på stan eller något får se ;).

Kommentarer
Postat av: Erik

du måste slänga upp en bild och skriva om pepparkakshuset! det är som godis för ögonen :)

2008-12-09 @ 22:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0