Julafton =)

Nu vare ju ett tag sen det var julafton men skitsamma.

Var en riktig trelig julafton fast både mor och far jobbade.
Pappsen var nog på cirkus 4 larm och mammsen jobbade 3 timmar.

Blev stoltast över den rosa plattången mammsen fick et impuls-ryck att ge mig =).

Malin jag och mamma luncha hos mormo och morfa , och mormo hade förståss hennes goda köttbullar framdukade när vi kom =).

Kom hem lagom så att vi hann ta en skinkmacka innnan mammi försvann iväg för att jobba sina tre timmar.
Pappa , jag och Malin körde långgolf-turnering på Wii.
Men det avbröts av att pappa fick larm.
Sen när mamma kom hem så myste vi lite framför brasan och sen kila vi iväg på midnattsmässa.
Inte alls superkul men mysigt absolut något jag skulle kunna göra varje år om det var i en riktig kyrka och inte i ett jävla kapell....

tack för en mysig dag kära familj =).

Kommentarer
Postat av: Anonym

den rosa plattången är den fulaste som har gjorts på denna jord

2008-12-26 @ 23:46:23
Postat av: Desirée

Kolla min blogg, du har fått en Utmärkelse :)

2008-12-27 @ 22:26:38
URL: http://desiiirees.blogg.se/
Postat av: "Thias"

den rosa plattången va charmig =)

2008-12-28 @ 01:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0