Heldag matte !

Detta är den hemskaste dagen i mitt liv !
En hel dag på 6 timmars lektioner med matte ! Bara matte !
1 timma av dom var när en tjej från Nordea prata ekonomi...
Inte alls kul satt mest och rita ! :D
Nu vill jag hem eller hem och hem ska hem ikväll men funderar på att stänga ner det här och följa med Anna till kontoret :).
Btw så åkte Petra och jag runt runt i treornas korridor på två kontors stolar nyss :D.
Riktigt kul säger jag bara illamående och allt + att hon nästan hade sönder ett skåp med kameror och välte en brandsläckare och fick skäll av Tyni men iallafall kul har vi ! :D


Det här är ju fan inget kul för er att läsa , ge mig förslag på vad jag ska blogga om , är helt tomt på känslor i skallen nu typ eller nåt.

Och nån som vill hjälpa mig med layouten ;).

Over and out. / Erat nerv-vrak Erica.

Kommentarer
Postat av: Erik

Pessimist som jag är så avgudar jag folk som skriver om allt negativt som händer i deras dagar, eller bara sånt dom allmänt stör sig på. men det blir väl lite tråkigt i längden och tillslut kommer du antagligen gå runt leta efter saker som suger och det blir jobbigt för alla andra omkring dig ;). men skriv om saker du tycker, iallafall jag tycker att det är intressantare :) akta bara för att trycka ner människor, stilar och sånt.

Lyckatillkramar från Erik :)

2008-12-06 @ 19:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0