Peattersson.

Nu kommer jag skriva ett sånt hära tråkigt inlägg om min dag igen.
Men den har faktiskt varit den bästa sen i måndags typ :p.
Började med sooovmorgon till 09.00 men råkade gå upp 09.30 , så det blev typ stressa på sig lite kläder som låg framme och sen rusa iväg till vårdcentralen. Råkade gå förbi nån tant när jag skulle anmäla mig så tanten blev inget glad alls :p.
Hehe skulle vara där 10.00 och jag kom 09.59 duktigt av mig tycker jag ;).
Läkar-helvetet kom typ kvart över så missa bussen jag tänkte ta in till Norrköping så gick hem med alla grejer jag släpat med mig i onödan och fixa till mig :p

I skolan sen då så filmade vi hela dan yes hela eftermiddan ;).
Kul som satan vare , stanna nån timma efter skolan för att hinna göra alla skol-scener och sen drog vi till donken och käka lite och sedan vidare till Anna :). Riktigt kul , Jojjo och jag gjorde inte så mycket smsa mest men Charlie , Anna & Amanda var aktiva som aldrig förr :).
Ganska amazing att spela in hela filmen klart på bara idag tycker jag eftersom vi gick - en skådespelerska :P.

Nu blire städa klart rummet och skriva klart Naturkunskapen :O.

Puss / erat nerv-vrak Erica. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0