Föööörkyld...

Yes idag var man fett jävla horförkyld då då , inte alls kul.
Prata och andas går knappt :/.
Har druckit 100 kopper teeh typ och snytit mig 10000000 gånger och typ sprutat sönder näs-sprayet.
Inteee kul inte kul.

Fint väder idag så ska försöka pallra mig ut nån kvart och ta lite foton , typ pinsamt för dom håller på och gräver på vår uppfart så liksom pinsamt att gå ut när man ser helt jävla förstörd ut :P
Sitter och kollar på något jag spelat in om hur man gör musikvideos , ganska intressant :).

Fixade hem Britney Spears nya platta nyss också :) , hon är ju bara så sjukt söt och bra :).
Hon fyllde ju igår också så grattis till henne :P. Vad fyllde hon ?

Och påtal om grattis så vill jag säga grattis till Angelica Lydia Maria Gustavsson som han namnsdag idag :)


Over and Out / Eriiiiica.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0