Feelings

Allvarligt talat så vet jag inte hur jag känner just nu !
Gråter och skrattar omvartannat.
Det är så mycket som hänt sen den 20 augusti och jag orkar verkligen det här nu.
Jag är jätteglad för att jag går just den här linjen med dom här personerna men jag saknar vännerna från Mosstorp vi hade ju kul pårikt !
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva men en sak vet jag och det är att jag vill försöka göra något jag vill försöka få tillbaka en vänskap som jag verkligen var lycklig av.

Och så vill jag tillägga en helt annan sak som inte har med det här att göra typ.
Tack Thias att du lyssnar :).
Jag längtar verkligen tills på fredag.
Jo jag är nervös men jag längtar som fan!


Och så börjar alla ni som läsert öka i antal igen ! :D
Jag blir ju väldigt jätte glad ju ;).

Puss på er alla.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag saknar våra matte lektioner :)

2008-12-01 @ 11:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0