E.

Börjar med lite rockbjörnen då.
Ola nominerad i 4 kategorier ! :D
-Årets manliga artist
-Årets Album
-Årets låt
-Årets liveakt.
Men Markus Krunegård och Håkan Hellström är också nominerad i flera kategorier som Ola är nominerad i :/.
Surt känns det , får försöka rösta många gånger med andras mejl ^^.
Någon som skänker sin till röstning ? :P

I fredags kom Thias :D , riktigt trevligt var hyper nervös innan , det är bra att fråga Charlie om det :P.
Käkade på Poseidon , alltid lika gött ;).Tzatsikin smaka inte som vanligt bara men det slank ner :P.
När vi sitter där och har trevligt så kommer en typ släkting in som jag hatar , fick största panikt typ , hoppas han inte såg mig :P.
Kom hem till blacka typ nio och när vi ska se Idol funkar inte min box så vi såg på Ciderhusreglerna ;) alltid lika fin :).
Såg ju iallafall vem som åkte ur och det blev som jag velat från första fredagsfinalen :).
För en gågns skull blir det som jag vill i Idol :P.

Igår så sov vi ganska länge :P.
Gjorde pannkakor ;) lyckades vända för en gångs skull :P
Och så vann jag i monopol trots att Thias fuskade ! :D xD
Så nu du Evelina , nästa gång då vinner jag ;).

Idag sov vi ganska länge med och sen så åkte vi in till Norrköping , Thias tog tåget hem och jag fick sitta i 55 min och vänta på buss helvetet !
Det går ju typ noll bussar på söndagar ut hit :/.

Nu måste jag käka något eftersom jag inte gjort det på hela dan sen så ska jag se dokumentären som Britney Spears som gick igår ;).


Kommentarer
Postat av: Erik

prata inte om bussar kvinna! ;)

2008-12-07 @ 17:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0