17/12.

Gött som fasiken med sovmorgon imorse.
Det var fotbollsturnering på F13 för John Bauer skolan idag så pallra mig det för att få lite fin närvaro...
Drog oss ner på stan runt tolv kanske ett har ingen tidsuppfattning.
När vi åkte förbi Hagaskolan fick jag den fina idén om att käka där Petra var på men inte Charlie så vi dissat.
Blev en glass på donken som lunch.
Kikade runt lite på stan.
Sen blev det lite bussande hem och typ fixa lite och sen in till Norrköping igen för Erik missa bussen hem som jag skulle hakat på i Kimstad :P.
Gick runt på stan med Erik , trevligt trevligt.
Hos Erik sen så delade vi på en Chokladkalender , leta tomteluva , käka :p , leta VHS-film han ska skänka till sin klass julklapps byte :p.
När jag sätter mig i bilen och berättar för pappa vad Erik och jag gjort idag så säger han : tur att du redan käkat så mycklet choklad idag så det räcker fram till jul för Frida har käkat upp din.
Jag bara : Vaaa !? det är ju farligt.
Men hon såg frisk ut när vi kom hem så det är nog ingen fara.

Kommentarer
Postat av: Charlie ;)

Lol, det är ju typ som om jag bestämmer över er ibland ;)

2009-01-11 @ 22:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0